admin Opublikowano Poniedziałek o 05:23 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 05:23 I. POSTANOWIENIA OGÓLNNE 1. Rejestracja na forum oznacza akceptację poniższego regulaminu - jeśli nie akceptujesz zbioru jego zasad - opuść forum 2. Uczestnictwo na Forum jest dobrowolne. 3. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto. 4. Forum to powstało z myślą o wymianie doświadczeń w różnej tematyce pomocy dla użytkowników, którzy są mniej zaawansowani oraz miejscem, gdzie można podyskutować w miłej i przyjaznej atmosferze. 5. Większość działów na forum posiada ZASADY SZCZEGÓŁOWE, charakterystyczne dla danego działu (np. publiczny zakaz podawania seriali, cd-key do programów i gier itp.). 6. Administracja nie odpowiada za treści wyrażane przez użytkowników. 7. Administracja nie odpowiada za szkody, które mogą wyrządzić informacje zawarte na tym forum. 8. Posty naruszające regulamin będą usuwane z Forum, nagminne łamanie regulaminu skutkuje ostrzeżeniem, zakazem pisania lub blokadą konta - w ostateczności zaś skasowaniem konta i blokadą adresu IP. 9. Sharinig na forum jest - Zabroniony !!! II. POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE - ZAKAZY !!!! 1. Zabrania się podawania linków referencyjnych . 2. Na forum obowiązuje pełny zakaz używania wulgaryzmów. Nie tolerujemy żadnych awantur, obrażania innych użytkowników i kłótni. Jeżeli ktoś ma przysłowiowe "ale" do innego użytkownika, od tego są wszelakie komunikatory, maile oraz PW. Dotyczy to również dyskusji o innych forach dyskusyjnych i podżegania do sporów. 3. Zabrania się grożenia innym użytkownikom forum. 4. Obowiązuje bezwzględny zakaz umieszczania treści rasistowskich, nazistowskich, podawania linków zawierających dziecięcą pornografię, seks ze zwierzętami oraz zawierających inne dewiacje. 5. Zakaz umieszczania treści uznawanych za drastyczne. 6. Zabrania się edytowania, a tym bardziej usuwania uwag Administracji dopisanych do wypowiedzi użytkowników 7. Zabrania się tworzenia nika użytkownika będącym wulgaryzmem lub tym podobnym nazewnictwem 8.Skharing - i udostępnianie jest surowo zabroniony !!! 9. Zabrania sie kategorycznie pisania i dyskutowanie w tematach głównych ( typu dobry film polecam lub jak zainstalować ten program) od tego służą działy Dyskusja-problemy !! 10.Bezwzgledny zakaz zapraszania przez prywatne wiadomości jak i poprzez forum użytkowników na inne fora chyba ,że jest to forum zaprzyjaźnione !!! 11.Bezwzgledny zakaz wstawiana w swojej sygnaturze linków do wpłat itp stron hostingowych !!! III. ZAKŁADANIE TEMATÓW I POSTOWANIE 1. Piszemy poprawnie, bez błędów ortograficznych ale nie jest wymagane wstawianie polskich znaków diakrytycznych(ę, ó, ą, ś, ł, ż, ź, ć, ń) 2. Zanim założysz temat, sprawdź czy nie był już omawiany. 3. Nie pisz postu pod własnym postem - do edycji postu służy przycisk "EDYTUJ". 4. Nie nadużywaj kolorów w swoich wypowiedziach - służą one głównie Administratorom i Moderatorom dla podkreślania swoich uwag w stosunku do innych Użytkowników, oraz ważnych spraw organizacyjnych związanych z Forum. Kategorycznie zabrania się używania koloru czerwonego - przeznaczony wyłącznie dla Administratorów i Moderatorów 5. Nie piszemy samymi DUŻYMI LITERAMI. 6. Nie używamy wielokrotnych wykrzykników (!!!) i znaków zapytania (???) w treści tematów oraz w postach. 7. Zakaz spamowania i floodowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi